Tikslai
Pirmiausia, turite suprasti tikslo sąvoką. Tikslas yra tai, ko norite stebėti, o jau esamos analitikos nesekioja - nuo mygtuko paspaudimo, atsisiuntimų, specifinio puslapio peržiūros, pavyzdžiui, ačiū puslapio po apmokėjimo ir t.t.
Peržiūrėta puslapis
Puslapio peržiūros tikslas yra lengviausias nustatyti ir tikslinė konversija įvyks, kai lankytojas pasieks tam tikrą nurodytą puslapį
Geras pavyzdys būtų, kai turite 'ačiū' puslapį po konversijos (naujienlaiškis, pirkimas, formos pateikimas...etc), kur nukris vartotojas po to.
Individualizuotas
Pasirinktiniai tikslai reikalauja papildomo kodo, įdiegto stebimoje svetainėje, kuris nurodomas kūrėjui sukūrus naują tikslą iš prietaisų skydo.
Pasirinktinis tikslas daugiausia naudojamas, kai norite stebėti tam tikrą įvykį, kuris vyksta jūsų svetainėje, kurio negalima stebėti naudojant puslapio peržiūros metodą
Kai kurie pavyzdžiai, kur pasirinktiniai tikslai išsiskirs, yra:
- Sekimas paspaudimais išorinėse nuorodose
- Stebint pažangesnių formų pateikimus
- Sekimas paspaudimais konkrečiose jūsų puslapių dalyse
Čia yra, kaip atrodytų javascript iškarpa tikslų stebėjimui:
nda.goal('my-goal');
Kai šis kodas bus aktyvuotas jūsų puslapyje, tikslinė konversija bus taip pat aktyvuota mūsų pusėje
Čia yra pavyzdys, kaip kodas atrodytų integruotas į mygtuką, kuris aktyvuos Goal įvykį
<button type="button" onclick="nda.goal('my-goal')">Click me</button>